Položky: 21
Celkové vrát. DPH: 454,96 €
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
PINTY PLUS OIL- Vazelína s PTFE
11,30 €
1x
1x
1x
1x
1x
1x
1x
2.
Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie bezodkladne, v odôvodnených a zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní, najneskôr však do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Oznámenie o určení spôsobu vybavenia reklamácie je možné zo strany predávajúceho vykonať formou prostriedkov diaľkovej komunikácie (napr. e-mailom, poštou), na adresu (e-mail) ktorú uviedol kupujúci pri kúpe tovaru alebo registrácií.
3.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci reklamáciu vybaví bezodkladne. V prípade, že predávajúci nemôže vybaviť reklamáciu bezodkladne, vhodným spôsobom o tom kupujúceho upovedomí a vydá mu písomné potvrdenie o prevzatí reklamácie (tzv. reklamačný protokol). V odôvodnených a zložitejších prípadoch možno reklamáciu vybaviť do 3 pracovných dní, najdlhšie však do 30 dní. Do tejto lehoty sa nezapočíta čas potrebný na odborné posúdenie reklamovanej vady tovaru v rozsahu najviac 30 dní. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, uvedené neplatí v prípade ak predĺženie tejto lehoty zavinil kupujúci neposkytnutím potrebnej súčinnosti alebo zjavným účelovým konaním.
4.
O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupujúceho prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (napr. e-mailom, poštou).
5.
Pokiaľ kupujúci reklamáciu uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru. V prípade, ak kupujúci reklamáciu vady uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, poverený zamestnanec, ktorý reklamáciu vybavil je povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť údaj, akému subjektu môže kupujúci zaslať predmetný tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť opakovane. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa opakovanej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Opakovane uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
6.
Pokiaľ kupujúcemu v zmysle reklamačného poriadku a ustanovení príslušných právnych predpisov vznikne povinnosť prevziať reklamovaný tovar od predávajúceho alebo ho predávajúci preukázateľne vyzve na prevzatie reklamovaného tovaru, je kupujúci povinný prevziať predmet reklamácie bez zbytočného odkladu najneskôr však v lehote do 6 mesiacov odo dňa, v ktorý mu táto povinnosť vznikla (t.j. odo dňa, kedy mal reklamovaný tovar po oprave alebo výmene prevziať). V prípade, ak kupujúci reklamovaný tovar v uvedenej lehote neprevezme, je predávajúci oprávnený na ďalší predaj tovaru, a to aj bez súhlasu kupujúceho.
7.
V prípade, ak bude reklamácia oprávnená a reklamačné podmienky budú splnené, má kupujúci právo na výmenu tovaru resp. služby za nový alebo právo na vyplatenie primeranej zľavy z kúpnej ceny alebo právo na bezodplatnú opravu vád tovaru. Ak uvedené nemožno vykonať, má kupujúci právo na vrátenie kúpnej ceny, ako aj na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak sa síce jedná o odstrániteľné vady ale nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú aspoň tri vady a za opätovný výskyt vady vyskytnutie tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.
8.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady tovaru resp. služby požadovať výmenu, alebo ak sa vada týka len ich súčasti, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru resp. služby alebo závažnosť vady.
9.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak dôjde k výmene tovaru resp. služby, začne plynúť záručná doba znova od dátumu prevzatia nového tovaru.
10.
Ak predávajúci reklamovaný tovar resp. službu v záručnej dobe neopraví do 30 dní, tovar resp. služba sa považuje za neopraviteľný a kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny.
11.
Za neoprávnenú sa považuje reklamácia, ktorou kupujúci reklamuje vady tovaru resp. služby, ktoré nevyplývajú zo zmluvného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim, sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo dobrými mravmi, skutočnosti, ktoré kupujúci vo svojej reklamácii uvádza sa nezakladajú na pravde alebo ak je takáto reklamácia podaná po uplynutí záručnej doby.
2.
Kupujúci je povinný tovar v zásielke prezrieť bez zbytočného odkladu ihneď po jej prevzatí, dôkladne ho prehliadnuť, s cieľom zistiť jeho poškodenie alebo nesúlad s objednávkou. Vadu z tohto titulu je povinný kupujúci oznámiť predávajúcemu do 24 hodín od prevzatia zásielky. Prevzatím zásielky sa rozumie jej odovzdanie sprostredkovateľom kupujúcemu. Kupujúci je povinný v prípade reklamácie tovaru dodaného prostredníctvom sprostredkovateľa doručenia oznámiť zistené vady predávajúcemu písomne spolu s uvedením nároku, ktorý si v dôsledku vady uplatňuje. Reklamovaný tovar zašle predávajúcemu súčasne s písomným oznámením (alebo reklamačným protokolom) na adresu uvedenú na sprievodnom doklade alebo si uplatní reklamáciu osobne, na adrese predávajúceho uvedenú na sprievodnom doklade.
3.
V prípade, že bol kupujúcemu dodaný tovar, ktorý si neobjednal, je povinný ihneď (najneskôr do 24 hodín) e-mailom alebo iným vhodným spôsobom kontaktovať predávajúceho. V takom prípade je kupujúci oprávnený tovar resp. službu neprevziať a s osobou, ktorá tovar dodala, spísať protokol o neprijatí zásielky. V prípade, ak kupujúci bezdôvodne odmietne prevziať tovar podľa tohto odseku, je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.